Ved reklamasjon


For å sikre deg rask og riktig service ved reklamasjon på varer kjøpt via Webplast.no, ber deg om å fylle ut reklamasjonsskjemaet på denne siden. 

Når du har fylt ut skjemaet og trykket på «Send skjema»-knappen nederst på siden, har vi de opplysningene vi trenger for å gjennomgå og behandle reklamasjonen så raskt som mulig.
For å korte ned ekspedisjonstiden og gjøre det lettere å avgjøre reklamasjonssaken din, ber vi om at du sender med bilder som tydelig viser problemet. Det gjør det også vesentlig lettere for oss å behandle saken din hvis skjemaet er fylt ut med så mange opplysninger som mulig. 

Så snart vi har mottatt det utfylte reklamasjonsskjemaet fra deg, vil vi sende deg en e-post med informasjon om hvor du kan returnere varene dine, og hva som vil skje videre. 

Ved retur av en vare etter reklamasjon betaler Webplast.no fraktkostnadene såfremt skaden er dekket av reklamasjonsretten. Hvis skaden ikke er dekket av reklamasjonsretten, kan du selv måtte betale returfrakten til oss.

Pass på bare å bruke dette skjemaet, og unngå å sende det til andre e-postadresser; dette vil dessverre bare forlenge ekspedisjonstiden.

Alle felt merket med * MÅ være fylt ut før skjemaet sendes til oss. 

 

Kontaktopplysninger

Taket er montert på følgende adresse

Kontaktopplysninger på montøren

Last opp ordrebekræftelse/faktura og bilder som viser problemet

Ved takløsning - tekniske spesifikasjoner

Retningslinjer for kontakt
Ved å kontakte webplast.no godtar du at vi lagrer de tilsendte opplysningene i systemet vårt. Vi oppbevarer og behandler opplysninger bare i den perioden det er nødvendig for å oppfylle forespørselen din. Du kan lese våre retningslinjer for personvern her .