FAQ – ofte stilte spørsmål og svar på dem

 

Kan man hente varer hos dere?

Nei, det kan man dessverre ikke. Vi sender varen direkte fra leverandøren, det er derfor ikke mulig å hente varer selv.

 

Hvor lang leveringstid er det?

Som utgangspunkt vil du motta varene dine innen 4-10 virkedager.

 

Hvordan bestiller jeg plastplater etter mine egne spesifikke mål?

En del av plastplatene våre kan skjæres til etter akkurat de målene du ønsker. Det eneste du må gjøre, er å fylle ut det lille feltet under vareteksten til det enkelte produktet med bredde og lengde i mm. Det er viktig å huske på at alle mål må angis i mm. Vær oppmerksom på at man ikke kan taste inn mål for en plate som ikke er stor nok til oppgaven. Velg da en større plate, og tast målene dine her. Hvis du trenger flere tilskårne plater, gjør du bare én inntasting per plate du trenger, og legger i handlekurven, så tar du neste inntasting. Husk å sjekke ordren din før du sender den, for å være helt sikker på at du har bestilt det du trenger.

 

Hva kan jeg skrive i en kommentar til ordren min?

Når du fyller ut leveringsopplysningene dine osv., er det et felt som heter «Kommentar/rekvisisjon». Her kan du skrive en kort beskjed om f.eks. hvor varene kan settes, et rekvisisjonsnummer eller en ønsket leveringsdato. Det er ikke plass til lengre beskjeder, men er vi i tvil om hva du mener, vil vi selvfølgelig ringe deg. Vi vil gjøre alt vi kan for å etterkomme det du anmoder om i kommentarfeltet, men vi kan ikke love deg at vi f.eks. leverer på nøyaktig den dagen eller det tidspunktet på dagen du ber om. Vi vil gjøre alt vi kan, men siden vi benytter en ekstern transportør, er det ikke opp til oss hvordan, hvor og akkurat når på dagen varene blir levert etter at de har forlatt leverandørens lager.

Hva innebærer garantimerkingen på varene deres?

Garantibetingelsene kan gjelde fra produkt til produkt. Du kan lese mer om leverandørens garantibetingelser ved å følge denne lenken.